Nu drar jag .....

Japp nu drar jag från byn...herrå!!

Haha jag ska på en fiske tur med min kära älskling och ett par goda vänner till oss.
Vi ska fiska förstås ..eller inte jag,jag tittar nog mest på... kanske att jag metar lite . Sen ska vi njuta av naturen, grilla korv och äta färskpotatis och burkskinka med legymsallad mmmmmums!
På kvällen ska vi spela yatzy,kort och grabbarna dricker väl lite öl,själv hhåller jag mig till bubbelvatten.

Nu ska jag bara äta sen bär det iväg utan ungar bara jag min man och våra vänner weee

So long, far well, auf wiederzehen ,goodbye adjo adjo to you and you and you........goodbye gooooooooodbye gooooooooooooodbye......

Fniss



Tjarå
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0