Nya friska tag...

Idag sprang jag och karln 4km på morgonen wee det var skoj man var härligt svettig efteråt, J har inte tränat på jaa evigheter och han orkade springa hela tiden jag är sååå imponerad .

Vi hämtade vår efterlängtade son som har varit hos mormor hela helgen.Skönt och vara hela familjen igen annars har vi bara varit hemma och kuckilurat.

Jag ska snart till gymmet och svettas igen så fort ungarna har lagt sig så bär det av.

Har varit så slarvig med maten har bara ätit onyttigt hela helgen ursh men nu har onyttigheterna tagit slut och nu ska det inte inhandlas mer onyttigt, för finns det inget hemma så kan man ju inte äta något heller . så nya friska HÅRDA tag nästa vecka måste måste måste sluta med sötsaker jag blir helt galen på mig själv kan inte låta bli jag har ingen karaktär för fem öre när det gäller sånt. Skärpning Carro!!!! Hffrmm

Jessie har du några tips??

Nej nu ska jag kolla lite ghost wisperer avsnitt som jag inte hunnit sett

hej hopp
/C

Kommentarer
Postat av: jessie

Tips hm det frågar du godis råttan själv asg nej har ju hållit upp 10 VECKOR helt sjukt=) Nej alltså de börja med att ja bara skulle äta på lördagar o när lördagen kom va ja ingen sugen o sen sa ja bara att nej ja slutar...o fast ja håller på med godis dagligen på jobbet o fast det vart påsk så har godis monstret klarat det o klarar ja det ja då klarar du det...KÄMPA KÄMPA ja tror på dig kram

2009-05-10 @ 22:36:27
Postat av: Anonym

Springa!!!! Är ni från vettet!!??;-) Duktiga ni är! Kram!

2009-05-11 @ 13:59:58
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0