Åh hej och hå !

Ja idag vart det mycket olika tider som skulle ändras och beställas.
Beställde en ny tid för gastroskopi var ju tvungen att åka till tandis idag och fixa det onda tinget .
Beställde tid för besiktning på golfen.
Ringde och fixade en tid till tandis .
Ringde jobbet och kollade så att det kommer en vikarie för mig på torsdag när jag ska vabba.
Sen var det bara skjutsa lillskrutt och åka till tandis.
Hos tandis så fick jag bedövning och sen filade dom nerverna i rötterna på tanden ÅH HEJ OCH HÅ vad ont det gjorde fast jag hade bedövning :-( !!Sen la dom i nå medel som tar död på nerverna och så får jag komma tillbaka i maj för mera filande (Hua) och då rotfyller dom och eftersom jag hade 4 rötter går kalaset på 4800:- + 1500:- för akutbesöket i v-ås i söndags som fanimej inte gjorde ett dugg för mig, det var verkligen att kasta pengarna i sjön.
Nu har bedövningen gått ur och direkt när jag kom hem så tog jag 1ipren och 2 alvedon för dom sa att det kunde göra ont en stund efteråt eftersom dom varit där och gröpat och om det inte var rätt tand så är ju smärtan kvar. Jag har lagat ett hål i tanden bredvid som oxå var nära nerven så dom kunde inte säga vilken av tänderna som det var som gjorde ont.
Just nu känner jag inget iallafall...peppar peppar! Om det är värktabletterna eller att dom har fixat nerverna det vet jag inte tänker inte kolla heller utan nu tar jag värktabletter till i morgon så kanske jag får sova hela natten. Bäst att vara på den säkra sidan för i morgon är det jobb igen det är inte skoj att gå som en sombie och ha ont på det !
Tänk om det är den andra tanden bredvid som gör ont :-O då går kalaset på "sväljer hårt" 11500:- !!!!!!!!!!!!!!!!
Nej vet ni va... det går inte !!!Dom pengarna har jag inte så då får dom dra ut den andra tanden ist .

Nu ska jag byta om och träna ben och rumpa haha hittade en cd med övningar så jag tänkte testa.Sen blir det en promenad med A.
Har börjat fått träningsvärk  i vingarna och bröstet av träningen igår haha det ska väl kännas att man gjort något .


Tjingeli tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0