Det är ju Sommar på riktigt nu!!!

Sommar sommar sommar.....Jaa nu är det verkligen sommar jisses så varmt och skönt det har varit.

I går var vi ut med båten på förmiddagen och ungarna hoppade i vattnet en sväng men det var för kallt så dom badade inget mer sen haha men det var skönt avsvalkande sa som,själv är jag ju familjens största badkruka och solade mest hela tiden.

Det blåste på bra igår oxå för när J skulle parkera så fick han göra om det flera gånger för båten blåste i sidled och vi kom fel ler....men till slut gick det bra....phu!

I går skulle jag ha tränat tänkte jag men det var så in i bombens varmt och kvavt så huvudvärken kom som ett brev på posten och det hjälpte inte hur mycket vatten jag än drack :-( + att jag har fortfarande träningsvärk efter Carmen Electra Workouten.

Idag är det jobb som gäller så nu är det bäst att sätta fart

Just ja en överaskning väntar nästa vecka hihi det ska bli skoj..

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0