Fuskat,gjort framsteg och snart slut..

Fiskeresan var super mysig och jätte kul grabbarna fick en varsin fisk...vi åt färskpotatis kokat i dill och burkskinka,legymsallad och mimosasallad och sill.....fy faaabian vad gott det var sen åt vi grillad korv och en hel hög med Godis haha ja ja kunde inte hålla mig den stod där på bordet och skrek åt mig- ÄT SMAKA MUMSA VRÄK I DIG!!! Så då gjorde jag det och gott var det , jag fuskade rejällt med min kost och motion den dagen men jag tog det som en vilo dag :-P .Har varit stenhård med kosten och motionen i fredags så var det bara hårdkörning igen och jag har inte ätit någon sött alls sedan fisket och i går sprang jag stora rundan på 2,5Km gånger 2 ALLTSÅ jag sprang hela 5 Km inte illa va 5 hela Km + alla workouts varje morgon innan frukost .
Karln tittar på min mat och ruskar på huvudet och ser konstig ut och det gör mig så arg och sur varför gör han så  !
Jag tvingar inte honom och äta vad jag äter ,han får äta precis vad han vill och inte sitter jag och tittar på hans mat och ruskar på huvudet .....MORRR !Han vill inte att jag ska äta som jag gör för det är dyrt och att jag ska gå ner mer i vikt för då sticks jag. Suck motgångar motgångar varför kommer dom just när man har hittat motivationen och lusten till att göra något åt dessa lovehandels.
Jag är inte smal men inte överviktig heller det enda jag vill är att få bort hänget efter jag fick barn,det där som hänger över byxorna efter att man knäppt dom det ser ut som man har en rumpa både fram och bak och jag irriterar mig på den.
För att få bort den så måste jag förlora lite vikt och jag tänkte sedan bygga muskler  så jag inte ser så spetig ut.
jaja nog om det än så länge håller kosten och motionen vi får väl se om jag klarar det eller ger vika för alla frestelser och motgångar.

Ja nästa vecka slutar skolan och det ska bli sååååå skönt sen har jag och karln semester.


Nu ska jag kolla gossip girl orkar inte skriva mer

Ha en bra söndag och vecka

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0