Hey there!!!

Sommaren är över och kylan börjar redan göra sig påminnd.
Men det har varit rätt fint väder dock,bättre än på hela semestern tror jag.

Jag har kommit i gång med träningen igen och det är super duper skönt .Nu har det blivigt en del av vardagen att ta en springtur i skogen tänkte passa på att springa så ofta jag kan innan snön kommer sen får man hitta på något annat styrketräning och workout pass eller nå liknande.
Jag funderar starkt på att prova klättra innomhus och jag tror det finns ett ställe i västerås där man kan prova på det kostar 80kr för 1 ggn.
Det är ju synd att man inte jobbar i västerås så man kunde betala för 10 ggr på en gång men men jag ska prova i allafall och se om det är något för mig.Vem vet jag kanske får svindel och svimmar....jag hoppas inte det dock.

Ungarna har börjat skolan och dagis och dom tycker det är hur kul som helst...gu vad tiden går fort.

Jag ska försöka uppdatera lite oftare här men det känns bara som man skriver samma samma dag ut och dag in...ler


Ha en bra kväll

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0