Men hallå .....!!!??

Vart tog sommaren vägen?? Vi har ju sommarlov och har köpt en pool och nya utemöbler....TYPISKT!!

Jaja vi var ute en sväng i går och grillade hamburgare men sen vart det dåligt väder så vi gick in och så somnade vi hela högen haha när vi vaknade var det dax att käka igen ..ler mmmm vi sov rätt länge men men ..
Efter det kollade vi på ett par filmer ,en med Rob scheider som hette Big Stan   Så underbart rolig film !! Om ni inte har sett den så GÖR det !!

Ja Idag har jag tränat och det var såå skönt känns som jag inte har varit på hugget riktigt men idag gick det bra.
Vi bytte plats på boxningssäcken så den kom lite högre upp och det vart kanon bra! Så nu är det bara köpa lite vikter ,en stång och en stor boll så kan man göra det mesta .

Ja nu ska vi käka lite kvällsmat här men ha en skön regnig söndag

Provade göra en Katy Perry/dita von teese look men hade inget rött läppstift så det vart vinrött så jag ser lite vampig  iställe men det funkar ju det med *blink*.

Försökte sminka mig som Katy Perry/Dita von teese.

Ooops klädseln var ju kanske inte den bästa ...fniss but you get the picture.



Dagens mums:  Ananaspaj ( jag gjorde en härom dagen)
Dagens Mål: Inget onyttigt     ( har klarat mig hittils men vi får se efter kl är 21)
Dagens Positiva: Efter regn kommer sol :-D

Kvällsmat var det ja.....

Hej hopp
/C

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman=) Tack för peppningen! Snygg look du fixat, inte tyckte jag att det var vampigt heller. Saknar också sommarvädret nu.Kram!

2009-06-16 @ 09:34:23
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0