Sommarvärme och partyn

Denna helg har nog varit den roligaste på länge måste jag säga i fredags var jag på 40-års partaj, oh jisses om jag vart onykter...åh hej och hå...mmm det var gott med vin i sommarvärmen kan jag säga.
Vi hade picknick och sedan gick vi till både bishop och sedan hantis och det var super kul....lite suddigt är det med minnet men jag vet att det var superkul iallafall.....mindre roligt var det dagen efter hahahaha fy fabian vi åkte kl 12 på dagen till västerås.Det var ju cityfestivalen och vi började dagen med att kolla på lite dragracing och det va häfftigt som attans mycket snygga bilar och motorcyklar och dom var som raketer på banan.
Sen bar det av till city för att lysna på musik ,kolla på marknaden och bara dricka och ha det gott....det var ett j-la röj måste jag säga och jag höll mig till cola eftersom jag var liiiite bakis.

Idag har vi varit på 5-års kalas och vi vart bjudna på grillat och sedan fika och solen tog musten ur oss alla det var nästan några grader för varmt idag men jag klagar inte, jag älskar värme och till och med jag badade i poolen idag haha.Kors i taket.Ja min helg har varit super duper kul med underbart väder och ett hejdundrans party ...ler.


Kram på er

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0