Trött efter en skön midsommar

Ja det var super duper kul i midsommar vi åkte till ett par vänner som nyss har flyttat och vi grillade och spelade kubb.
Vi var ett helt gäng och vissa bjöd på sig själva mer än andra,vi skrattade och skojades hela kvällen.
Vi satt på deras inglasade altan och och mös hela kvällen.
Det är skönt att det är lite finare väder nu och jag har varit ute idag och gassat i solen med en bra bok...smile!

Det här var min look i midsommar:
Lockat håret och fått till en fin sminkning till midsommarfesten 2009
Jag älskar denna klänning den är så snygg och så skön


Hade mina söta fairy örhängen

Hittade locktången oxå


Ja så hur var eran midsommar??

Nu ska jag skära upp lite melon och gå ut och sätta mig i solen igen.

Ha det gött
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0