Yey I did it !!

Jag klarade att springa 8:an (4km) bara så där jag har ju inte sprungit på över 1 vecka .Senast jag motionera var när jag gick 2,5:an i rask takti lördags när det var så varmt.
Wihoo wiohoo jehe jehe jag klarade det upp för alla otäcka asjobbiga backar ,jag kämpade och jag sprang och det tog emot som attans MEN jag klarade det !!

Snyggt jobbat Carro!!! "Klappar mig själv på axeln" "Gör en hi five" ....Yey!!

Ja eftersom jag inte har någon personlig tränare eller någon som puchar mig så får jag ju göra det själv "blink blink"

Nu ska jag sitta här och svettas och dricka massor och massor av vatten i en timma .Sedan blir det till att äta havregrynsgröt ochgå och lägga sig i sängen och kolla tv.
För i morgon ska jag och karln iväg på äventyr till ett par vänner.
Mohaukfrilla


Hahaha den här bjuder jag på!!!
Jag skulle ta kort på min frisyr (mohauk och sätta upp två fingrar precis som ja e bäst, men fingrarna hann inte upp innan mobilen tog kort så det ser ut som jag leker tiger och säger Grrrrrr ungerfär!!
Moahahahaha


Tjingeling
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0