Bloggvärlden igen..

Ja då var man med i blogg världen igen...ler får se hur det går denna gång nu då !!

Just nu pluggar jag in mina betyg och blir klar den 28 maj....kul kul äntligen klar hehe!
Det har varit super kul och det har gått jättebra hittills,i morgon har jag nationellt prov i eng B hmm det ska bli kul och se hur det går.
Här i dagarna har jag varit förkyld men det känns bättre i dag fast jag blev sur som satan när jag fick ont i halsen och vart tung i huvudet, jag har ju börjat med träningen igen och har lagt upp ett kanon program inför sommaren som verkar hur bra och hur kul som helst.
Vad händer redan första veckan jo jag blir förkyld och jag som hade laddat upp och verkligen gett mig faan på att nu ska det bara gå vägen,jag har en tendens att lägga träningen på hyllan och nu var jag verkligen peppad men jag ska inte ge upp det är bara så omotiverat innan man kommer igång igen.


Ja det var väl allt för idag nu ska jag käka sen ska jag ta med min karl ut på en prommenad.


Ha en bra kväll

/C

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förkylning brukar komma på posten när man kör igång träningen. Har för mig att Kim sa nångång att man har sämre immunförsvar precis när man börjar och sen blir det bättre. Kram!

2009-05-07 @ 20:16:57
Postat av: Hanna

Amäh! Skrev en kommentar och tror att jag fumlade bort den... Tänkte iaf säga att du ska krya på dig. Har för mig att Kmpa sa nångång att man brukar bli sjuk när man startar en träningsperiod, immunförsvaret går tydligen ner lite då...Kram!

2009-05-07 @ 20:19:26
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0