Inte en vanlig dag precis....

Ja som vanligt började jag dagen med workout innan frukost och det gick trögt som bara den idag. Jag hade ingen ork och inte någon jätte lust till att gympa heller.
Efter frukost kände jag mig bara deppig och tom och ville bara gråta, det kändes som en riktig skitdag rent ut sagt.
Allt slit med kost och workout känndes helt förgäves och jag tycker inte det har gett något resultat.
Jag skickade lite sms till karln och han muntrade upp mig lite .
Vid lunch ringde jag karln och skulle höra hur det går på jobbet,det gick bra men så kom det jag kanske omedvetet känt på mig och anledningen till att jag varit så deppig........
En släkting som stod oss nära gick bort i dag av cancer, usch det känns så konstigt när någon nära går bort man tänker så mycket och liksom dåsar bort i sina tankar. Jag tror på ett liv efter detta och på underliga saker som händer .
Jag har fått för mig att det var därför min dag kändes deppig och konstig och att när karln idag öppnade ett fläktskåp och ur ramlar en fjäril  i två delar med olika färjer på vingarna så sa han - I dag händer det.....och så gjorde det det !
Jag tycker jag hör att var och varannan har fått cancer och jag är riktigt skraj att det snart kommer ett telefonsamtal från mamma och hon säger att hon har det eller pappa. Dom kan dö knallfall istället.
Usch det är en sån jävulsk sjukdom  och jag är verkligen rädd för den och hoppas att jag min karl och mina barn slipper undan den.

Ja men man kan ju inte gräva ner sig och gå och vara rädd hela tiden men det har verkligen fått mig och fundera det är två som har gått bort i familjen/släkten nu på bara 6mån av den förskräckliga sjukdomen . Det känns bättre nu  och i morgon är det en ny dag.

Och jag hade en fusk dag idag igen..ler men så som jag kämpar med strikt kost och tränar varje dag 2-3ggr /dag så kan jag unna mig någon gång .I morgon är det hårdkörning igen.
Körde sedan ett hårdpass styrketräning 1 timma på kvällen innan sista måltiden.Det var underbart och när jag tittade i spegeln så ser jag att träningen har faktiskt gett resultat *ler*. Här kör vi inte med våg (jag tror inte på sånt) jag bara tar kort ibland för att bevisa för mig själv att det faktiskt händer saker med kroppen när jag tränar och kämpar.

Så hoppas eran dag har varit bra i det soliga härliga vädret.

Godnatt
/C




Nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej gumman förstår precis vad du menar=(

Jag tycker släkten har drabbats väldigt mycket av cancer. Mamma,maud,säkert mormor,Janne sen för Kate Åsa nu=( fler som haft cellförändringar men som det gått tillbaka på... Jag är LIVRÄDD för den sjukdomen testar mig själv varje/varannan åt o har även tvingat iväg mina syskon o mina barn komma ja tvinga att vaccinera för att få ett litet bättre skydd iallafall. Kramar om dig vännen kraaaam

2009-05-27 @ 06:59:56
URL: http://lundh.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Kram gumman! Jävla skitsjukdom!!!

2009-05-28 @ 03:29:42
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0