Jag e sugen på grillat....

Så himla sugen på grillat ... potatisgratäng ,fläskfilé , sallad och panrisch.
Ja dagarna bara flyger i väg,sista vecka för karln att jobba efm skönt skönt sen har han ledigt i två veckor.
Jag har ca 2 veckor kvar i skolan .
Träningen flyter på och man har blivigt lite av ett träningsfreak tar cykeln hellre än bilen, springer styrketränar går prommenader mm

I morgon ska stora killen med skolan till tom tits och han tycker det ska bli sååå roligt för inte så länge sedan var vi där familjen och ungarnas kusiner det var helt kanon och vi alla hade så himla roligt men dom hade inte öppet för utesakerna då så det får han nog se i morgon.

Jag har hittat en helt fantastisk sida för dom som vill få mer tips om träning och olika övningar .Tjejen som har sidan har gjort en summerfit program och då tränar man 15-20 min om dagen helt perfekt om man inte har mer tid och inte vill betala en massa pengar för ett gym kort.

http://bodyrock.tv/

Nu måste jag hjälpa min minsting med en apelsin som skall skalas ha en alldeles underbar dag!!

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är smarrigt ju. Om det bara kunde vara liiite varmare ute... Va duktig du är som sportar på!

Kram Fryslorten!

2009-05-14 @ 20:52:52
Postat av: Hanna

Ja det är ganska skönt att få vara ledig och roa sig lite. Det är Henrik och Maria ju så jag ska absolut hälsa:-) Kram!

2009-05-15 @ 19:43:45
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0