Just ja jag har ju en blogg nu ASG !!

Ja jag och mitt minne haha sorry!! Jag har så mycket om dagarna och mycket om kring mig men inget som jag tycker känns spännande för att skriva i min blogg :( det är ju bara samma samma varje dag typ.
Ja karl har nu semester...det känns skönt och jag tror han oxå tycker det för det var inge vidare på jobbet nu,många har fått sparken och dom få som är kvar har ju inte någon arbetslust . Det drar ju tyvärr ner honom med och han är verkligen en som vill jobba och göra rätt för sig.
I helgen har vi varit med kusinerna och lekt , i går tittade vi på erovision 2009 kul för Noge heja heja men jag tyckte island var bäst malta var oxå bra.Det var många som var bra i år tyckte jag förut har det varit lätt och välja men nu var det faktiskt svårt.
I dag har Linus haft match och dom vann med 11-6 mot kungsör och Linus gjorde ett mål nästan två weeee heja Linus !!!! (stolt)
Grabbarna var jätte duktiga och kämpar och kämpar varje match.

Träningen... ja i går gick jag och Jonny ner till ica och sen hem lite senare på kvällen cyklade jag till ica och hem så det vart väl inte nån direkt träning men jag rlörde på mig i allafall, hade så ont i ryggen i går och idag...suck (röda veckan) och idag är det min vilodag så idag har jag bara cyklat till Linus match och sen gick jag hem med smågrabbarna,det gick inte fort inte ...suck i morgon är det nya friska tag igen då är det 2,5 km joggning och lite styrketräning sen cyklar jag till skolan och sen hem ca 3,5mil tror jag det är. det blir perfekt haha.


Oj oj nu måste jag gå !!!! Min minsting håller på att somna här i sängen och han som ska duscha...jalla jalla!!!


Hej hopp ha en skön kväll

/C

Kommentarer
Postat av: jessie

Fyfan va du cyklar asg hur orkar man? hihi kram

2009-05-18 @ 07:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0