Grått och disigt..

Tråkigt väder som vanligt men det var rätt skönt ute endå, jag ska tända ljus och när det är så här grått och dimmigt så får jag värsta Halloween känslan och vill fixa en sjudundrandes halloween fest för alla!!

Var ute och sprang i morse 2,5 km nästan.....jag gick upp för backen för jag vågar inte ta ut mig helt eftersom jag inte har sprunngit  på flera veckor.
Har skaffat mig en iphone som är helt fantastisk finns allt möjligt på den och även ett program som ser hur långt jag har sprungit,snitthastigheten och hur långt tid det tagit mm.....helt super kul liten mojäng!!

Och så här ser den ut, jag tog en vit.

min vita iphone


I går var jag och ungarna på kalas i busborgen i västerås det var helt fantastiskt kul och rackarns vad fort det gick i rutschkanorna, kidsen bara flög!! haha

Ska pyssla och dona lite med telefonen sen för jag tog bilder och filmade lite när vi var där, ska försöka ladda upp det här på bloggen bara för skojs skull och se om jag klarar av det .

Ha det så bra så länge nu ska jag in i duschen och sen käka frulle

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0