Tävla om nageldesign....

Tänkte försöka vinna ett par av dessa snygga naglar, var med och tävla ni med !!

Jag har velat fixa naglarna så länge så länge och när jag fyllde 30 år fick jag ett presentkort av ett par vänninor och då tänkte jag att jag lägger till resten så får jag äntligen mina naglar som jag har önskat så länge.
Sagt och gjort jag beställde tid och så kunde jag inte komma så då fick jag ju betala för att jag tog den tiden,
så jag gick in i butiken och gav dom mitt presentkort som betalning för den missade tiden. Tårarna sprutade när jag gick därifrån och jag var så arg på mig själv för att ha sumpat min enda chans till fina naglar!
Så nu hoppas jag på det bästa och håller tummarna.

Fina långa naglar är för mig väldigt snyggt och gör en kvinnlig,för en nagelbitaresom mig är ju detta drömmen.
En tävling på nagelbloggen om att vinna ett par snygga naglar


Klicka på bilden för att komma till tävlingen!!

Är dom inte helt underbara,supercoola och bara såå snygga!!!
Tävligen finns på nagelbloggen och länken till sidan hittar ni här till höger under länkar.

Kika även in och kolla på alla snygga naglar dom gör...tänk och kunna göra något liknande gu vad häfftigt!!

Ja jag hoppas på det bästa så får vi se framöver vem som vann.

Nu ska jag forsätta kolla runt på naglar och div saker.

Ha en underbar kväll

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0