Jag tar väl allt på en gång ...

Hela helgen har jag legat i influensan med feber,hosta huvudvärk och värk i HELA kroppen .Det var länge sedan jag var så HÄR sjuk, säkert 13år sen!! Jag tänkte först att kroppen får fixa förkylningen själv så kanske det riktigt bryter ut och så är det bra sen....men det var ju inte bara en förkylning....det började på torsdagskvällen både jag och J låg i sängen och hostade och hade ont i huvudet,sen kom febern och vi sov inte mycket den natten.
på eftermiddagen på fredagen så tog jag två alvedon för febern och huvudvärken ville inte ge sig. Den hjälpte ett par timmar så jag kunde sova en stund sen var et lika dant igen och så höll det på ända tills igår kväll då kände vi att nu börjar det gå åt rätt håll.
Idag har febern gett med sig men jag törs inte riktigt sluta med alvedonen än...hostan den är kvar och känns långt ner i bröstet.
Lagom när kroppen har fått grepp om bacillerna ja då kommer det där roliga som kommer varje månad och nu har jag jordens ont i ryggen och magen ...ler . Det är väl lika bra att ta allt på en gång så har man det överstökat.

Grabbarna var feberfria i morse men har hosta och jag vågade inte skicka dom till skola än , vi vill INTE ha detta igen hua!

Nu ska jag kolla vad det skall göras för mat idag.

Hoppas ni får en händelserik dag med mycket skratt och kärlek

Love
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0