Vad händer i mitt liv..står det still??

Ja det känns nästan som det. Jag har hamnat i ett ekorrhjul och vardagarna bara flyger i väg och blir månader.....
Jag vet det låter konstigt  men jag vill så mycket men endå vet jag inte vad jag vill på samma gång, jag får ingen bra struktur på livet och jag gör bara allt som jag måste bara för att... och inte för att jag vill.... eller nåt!

Jag trivs där vi bor men inte med mitt jobb och tiderna, jag vill byta jobb men vet inte vad jag vill jobba med och kan inte bara välja och varaka eftersom det bara är jag som har en fast inkomst.
Jag ÄLSKAR och träna men skulle jag vilja ha det som ett jobb....Nej helst skulle jag nog kanske vilja jobba 50% eller 75% och träna på fritiden . Fast det vore kul och gå någon utbildning inom träning och kanske bli en instruktör/ledare för ett pass eller två i veckan.

Jag vill resa utomlands med familjen upptäcka och utforska,tänk vad häfftigt om J får jobb i olika länder och vi får resa runt och vara med på ett hörn. Jag tror att det är nyttigt för alla och se hur dom har det i andra kulturer,jag tycker det är lite intressant faktiskt.

Nej nu är det dax för jobb igen

Tjarå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0