Vad händer???

Vaknade som vanligt och åkte till jobbet sista dagen på veckan och kort dag desutom , snart helg och jag får mysa och umgås med familjen 2,5 dag !!
Men när jag väl var på jobbet så kände jag bara för att grina. Massor av gånger i dag har det varit nära till tårar och jag vet inte varför, jag har ångest och känner mig nere precis som jag brukar känna efter ett stort gräl. Men jag har inte grälat med någon och livet borde kännas toppen....vad händer med mig?!
Usch en obehagskänsla och jag får inte bort den, jag verkligen försöker tvinga mig och vara glad för jag har ingen anledning till att vara ledsen eller deppig. Men det känns bara så falskt och även om jag är glad utanpå så känner jag mig tom innuti...

Jag vill bara hem och bädda ner mig och hoppas på att denna dag snart är över......men samtidigt är jag ju snart ledig och då vill jag inte bara kasta bort en halv dag när jag äntligen får sluta tidigt.
Jag hoppas verkligen att det kommer kännas bättre så fort jag kommer hem och får träffa la familia !

Åh nej jag tror jag just kom på vad det är.... tyvärr pengar !
Det är så mycket jag vill ha som jag inte kan köpa.
Det är så mycket jag vill göra men som jag inte kan göra.
Jag vet att man ska vara glad för det man har och inte ledsen för det man INTE har.
Och det finns ALLTID dom som har det värre,jag vet !
Men jag kan inte rå för det det bara kom över mig idag .

Fast det kanske inte är pengar endå...eller?
Det har varit lite "grått och mulet" på hemma fronten (och på jobbet) är det det som har smittat av sig? ( fast nu är det "solsken" för nästa vecka är det ju påsklov)
Eller är det för att det inte känns hemtrevligt i vår nya lägenhet?? Jag får lixom inte till det där hemma så att det känns ombonat och mysigt....det bara är "någonstans att sova och äta" känsla. 

Vad är det som får mig att känna mig ledsen och denna ångest?

Usch tycker inte om denna känsla och tomhet.....det är liksom INTE JAG ! 

Over and out

Trevlig helg 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0