Bättre sent än aldrig

Hoppsan vad länge sedan det var jag skrev något här !

Jag har inte bloggat på ett tag för jag tyckte alltid det tog så långt tid att skriva ett inlägg och jag visste inte vad jag skulle skriva så folk tyckte det var intressant,därav den långa tiden innan det blev ett inlägg.
Men vad sjutton jag provar väl igen...gjorde en ny blogg som jag tänkte ha som en träningsblogg men det vart bara strul och jag kunde inte ens googla och få fram min nya blogg...skit trist :-( vad gör jag för fel lixom.
Så jag kanske återgår till denna och skriver om min träning här.

Har börjat löpa lite och styrketränat ett tag nu och tycker det är superkul så jag skriver nog mest om det för att ha lite koll på vad man gjort och så.

Ja nu e jag trötter så nu blire sängen nästa

tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej där!

Bra idé att använda din gamla blogg och ändra fokus, för den följer jag redan, hehe! Nu ska här bloggas vet du! Ett tips är att du lägger in din blogg på olika bloggsidor och sånt, samt kommenterar andras blogginlägg som du gillar så får du lite mer respons på din egen blogg. Jag har skrivit lite om tips på mina bloggar:

http://nyfikenienstrut.blogspot.com

http://forandramig.blogspot.com

KRAM :D

2011-03-20 @ 11:24:21
URL: http://forandramig.blogspot.com/
Postat av: Carro

Hmm just nu måste jag bara blogga och få det att funka haha tycker alltid det atr sån tid med allt,kommentarer och skriva inlägg mm.. men man behöver väl bara få in vanan ler tack för alla braiga tips

2011-03-23 @ 14:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0