Hinner inte riktigt med...

Hela dagen bara flög iväg igår ....man lixom hinner inte med att blogga som man skulle vilja MEN jag bloggar iallafall :-)

Lillskrutt är hemma med feber stackarn, i går morse hade han 38,5 och vid lunch 39,3 . Morfar fick komma och passa honom medans jag var till tandläkaren och sen storhandlade på Lidl och Willys.
Nu när jag är hemma så brukar jag skriva listor med saker som skall göras så det blir gjort och det funkar skitbra!
Men en dag(av dom lediga) så bara är jag och tar dagen som den kommer och gör bara det nödvändigaste.

Åh jag känner för att baka idag men vad?? Det är tröööökväder ute för deet snöar så idag blir det till att hålla sig inne och då passar det ju bra att baka .
Ska kolla runt lite på recept.nu och se om det finns något gott man kan svänga ihop.

Sonen sitter och mumsar i sig en halva av en blodgrapefrukt,det är absolut min favvofrukt. Tydligen hans med för han sitter och smaskar hihi,han är lite piggare idag iallafall än så länge.

Vi hörs så fort jag får en lucka att skriva igen ler

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0