Fredagsmys

Idag har jag bakat bullar till mellersta pojkens födelsedag den 3/9 och då blir han 6år jisses vad tiden går fort.Ha e stora killen nu ju.
Vi har äntligen fått elen fixad i köket så nu behövs ingen skarvsladd till kylen,micron,kaffebryggaren,vattenkokaren...längre. Plus att nu ser vi när vi ska ta oss en natt macka haha.
5 dagar var vi utan el i köket, en av trådarna hade brunnit och det var ju bara tur att det inte började brinna i hela lägenheten. Men kablarna till dosorna och till lampan i ungarnas rum ska bytas ut nu iallafall....skönt ! Frågan är ju om man törs bo kvar för ALLA kablar i hela huset/lägenheterna är ju lika gamla och hyresvärdarna håller till i stockholm och är inte från Sverige och kan inte svenska....dom vill ju bara tjäna pengar så inte tror jag att dm byter ut elen i alla husen här.... suck.

nej nu ska jag ta hans om minstingen som är nyvaken efter en liten tupplur....hmfr....han e inte så glad men jag kanske kan muta honom med en bulle och ett glas mjölk..ler


Ha en skön helg

Hej hopp
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0