I am furious... today is not a good day!!!

Morr morr morr morr!!!!!!!!!!!! Fnys suck......

Idag fick jag reda på att jag hade missat 5 frågor på ett prov i Konferens och reception så just nu hade jag IG på det provet Ahhhhhh paniiik VAD...HUR???Jag var väldigt stressad den dagen och av någon konstig anledning så missade jag att skrolla ner efter första bladet och kolla om det var fler frågor...
Hehe peice of cake tänkte jag 7 frågor på 4 timmar det här var ju inte så svårt...NÄE tacka f-n för det när du missar 5 st dumsnut!!!
Så jag mailade min lärare och hon var så snäll och lät mig kompletera dom frågorna + att jag skulle göra en av utmaningarna. Phu ok jag har till på söndag och frågorna är svarade, nu är det bara utmaningen kvar...
Jag tittar på klockan åh hjälp kl är nästan 14 och jag som skulle hämta kidsen på dagis 13:45 skynda skynda....
NU kommer det som jag är så arg över......
När jag kommer ut och tittar på våran pool om poolskyddet sitter kvar (det blåser ju så värst ) då ser jag att Någon/några vänliga själar har kastat i

Dennis cykel
En barnsadel till min cykel som låg löst på backen
stegen till poolen
Ett stort aluminiumkors som vårat parasoll skall sitta i så småning om
En massa grus/sten
Ett batteri
Ett korkunderlägg till varma kastruller (vet inte vad det gjorde ute men..)
5 st gummidjur som man kan ha i badet från biltema
2st lösa extra trampor som hör till Dennis nya cykel
poolskyddet
Renaren till poolen (ni vet med filter och slangar)

Lagom glad jag var då som tur var så klarade sig poolen inget hål eller så vi har nyss köpt den och har inte hunnit provbadat än för dagen efter vi köpte den och våra utemöbler så kom regnet och kylan.
Jag vet precis vilka det är som har gjort det för alla andra ungar var i skolan och på dagis (även mina)
MEN jag såg inte när dom gjorde det FAN FAN FAN så jag kan ju inte säga att det var dom men jag tror inte våran gamla tant härunder springer och gör något sådant.....eller???

Åh hade jag kommit på dom hade jag nog slängt i dom i det iskalla vattnet av ren raseri och sen hade dom fått plocka ur varenda lite pryl och sten och inte fått komma upp ur vattnet förens allt var borta .
Dom ska ge sjutton i andras saker !!!!!
Jag törs inte åka en meter nu ju, fanken tänk om dom slänger något på vårat nya utebord med glasskiva eller repar bilen...Fan vad jag hatar sånt här!!


Träningen är skit jag har knappt gjort något denna vecka bara workouten på morgonen i 20-25 min sen lite yoga på kvällen men jag ska försöka komma iväg lite senare och träna så jag får svettas ordentligt då kanske jag kommer i form igen.

Ja så här såg det ut dåra!!!!
Två småglin som vandaliserade våran pool

Ser ni cykeln på botten och ja det är el i pumpen SYND att dom inte fick sig en jävel...ok lite väl elakt men jag är fortfarande skitarg!!

Hoppas eran dag blir bättre än min,min är helt förstörd!


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0