Vilken lång dag det blev...

Jag tycker jag har hunnit med massor idag och plus att jag har ro att sitta här och skriva blogg oxå.
Först gick jag upp med kidsen och fixade frukost och skjutsade dom till dagis sen städade jag lite hemma innan jag skulle till plugget och göra det nationella provet i eng B läsdelen var det i dag, provet var ok nej det var svårt faktiskt och det är ju inget man kan plugga till direkt..suck just en del där det var en text man skulle läsa och sen svara på en massa frågor hmm jag fattade det mesta men vissa delar fattade jag ingenting utav jaja jag hoppas jag får ett godkänt i allafall det skulle göra mig nöjd och glad.
Hm just det ja.......sen så efter provet i allafall så hämtade jag karln hemma och vi åkte till mc D och käkade (mmm jätte bra jag tränar JA VEEET) åt en mc chicken och mådde illa efteråt urk jag gillar verkligen inte mc D , men karln ville så gärna och tyckte det skulle gå fortast så vi skulle hinna handla innan vi hämtade kidsen på dagis. Vi handlade på Willys för hemma var det så tomt i kylen att till och med råttorna grinade...det var bara tomt och kallt.
Vi åkte hem med varorna och så lastade vi ur  (låter som vi köpt en hel lastbil med mat  haha) 7påsar och 1 papperskasse sen lämnade jag karln och han skulle bära upp varorna och plocka in så jag åkte och hämtade kidsen och skjudsade mellersta till mormor.
När jag kom hem så käkade jag lite frukt och keso och sen gick jag och tränade i ca 1 timme,nu sitter jag här nyduschad och skriver och det är fortfarande hela kvällen kvar...hm vad ska jag hitta på....vad ska jag hitta på för skoj...ler hihi plugga?  Jo jag ska beställa kina och åka och hämta det sen ska jag och min älskade karl kolla på film och mysa ..gott gott !!

Dagens Måltider:

07:30 te men ytterst lite socker, 2 rostade mackor med bredgott , ett stort glas vatten(som sagt hade inget hemma det blev vad det blev)
9:30 Ett grönt äpple och en mugg vatten
12:30 Mc D.. En Mc chicken två zip cola och två strips
15:30 7st physalis 1st kiwi och 1dl keso ett stort glas vatten
17:30 en banan och ett stort glas vatten
20:00 Kyckling med chashewnötter och ris och sötsur sås och ett stort glas vatten

Hmm jag vet jag äter lite och ofta och idag är inte min stoltaste ätardag men men känns som kina är lite nyttigare än en stor pizza iallafall .

Nu ska jag hmmm göra nåt kolla youtube eller nåt sånt

Haha ha en skön regnig fredag för det har jag

/C

Kommentarer
Postat av: jessie

välkommen tillbaks till bloggvärlden=) kram

2009-05-08 @ 21:37:21
URL: http://lundh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0