Jag älskar hösten!

Jag tycker helt ärligt att det är våran finaste årstid. Löven förvandlas till alla möjliga färger och det blir så friskt i luften.
Visst blir det kallare men det är bara att klä på sig lite mer.
Vi var ut i skogen förra veckan med kusinerna och min väninna,helt underbart var det. Ungarna älskade att vara ute och leka i skogen och att äta grillad korv i kylan.När vi kom hem sen så fick dom ta en varm dusch och sen kolla tv under täcket och mysa innan dom skulle sova ,jag gjorde det samma och tände lite ljus.

I morgon bär det av på fotboll i örebro med Linus fotbollslag som avslutning på säsongen,kul kul!
Det ska bli kul och se för jag tror helt ärligt att jag är det enda mamman som följer med....fniss..fniss!!

Ja på måndag fyller min underbara man 34 år...GRATTIS ÄLSKLING MASSOR AV PUSSAR OCH KRAMAR från grabbarna och mig!!!


Ha en bra vecka nu


vi hörs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0