Det gör så ont osså är det påsk!

Jag har haft gjordens tandvärk sedan i måndags och det gör ont som attans.Jag tar ipren och två alvedon samtidigt men det gör ont endå till och från det kommer som pulser och det gör ont så jag tror hela käken ska spängas man tappar hela konsentrationen och glömmer vad man skulle göra eller vad man höll på med.
Men det är bara att stå ut ett par dagar till eftersom det är påsk och röda dagar. Synd bara att lagningen inte funkade och nu måste jag rotfylla...suck det blir inte billigt hua.
Känner mig lite halv seg av allt det onda och så vaknar man på natten av att det gör ont och så får man gå upp och ta mer värktabletter så sömnen blir ju inte den bästa.
Det har hänt lite tråkiga saker här hemma oxå så j sover knappt alls på nätterna och när han är vaken så känner jag det och vaknar. Men det som inte dödar härdar eller vad säger man !Vi får se vad tiden utvisar och försöka göra det bästa av det så länge . 

Vi har en härlig påsk i allfall trors tråkigheter och tandvärk. I går var vi ut till svärmor och grillade och grabbarna fick sina påskägg.
Idag gjorde vi påskmat och jonnys bror med barn har varit här. Ungarna har lekt och variit ute med kusinerna nästan hela dagen.
Fast än jag har jobbat så känns det som dagarna har varit toppen och dom har känts långa.

I morgon ska jag och lovley gå på bio och mysa bara han och jag det ska bli sååå skönt!!! Det var månader sen vi gjorde det sist.

Glad påsk på er alla

Over and out

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, jobbigt med tandvärk. Det är bland det värsta som finns. Har gjort 2 rotfyllningar på en tand, för att den första gjordes av en tandläkare som sedan förlorade licensen (= han visste inte vad han höll på med) och sen en tand bredvid där samma snubbe hade bytt ut en lagning några år tidigare (kass eller vad). Suck, inte kul, tar lång tid och är mycket dyrt, men så värt det när allt är klart och tanden är lugn och fin igen. Kram vännen, tänker på dig!

PS. Skicka meddelande och berätta vad som har hänt. Blir orolig för er. Kram igen

2011-04-24 @ 00:04:48
URL: http://nyfikenienstrut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0