Tankar tankar tankar dumma tankar!!

Det är vad som rör sig i huvudet på mig just nu .....
Tankar om familjen
Tankar om framtiden
Tankar om vad jag vill
Tankar om vad jag inte vill
Tankar om pengar
Tankar om barnen
Tankar om träning

Vi är inne i en gråzon just nu och det är mycket tankar som snurrar man vet varken ut eller in .

Blogg inläggen blir lidande tyvärr för jag har lixom ingen glädje och inge vettigt att skriva om just i detta nu.

Men dt kommer komma jag lovar men just nu får det vara en stund och det kommer när det kommer !
Jag lovar att det inte ska ta ett helt år igen ler.


Hoppas ni får en underbar valborg med mycket värme och kärlek och mys

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0