Dagarna går så fort!!

Vaknade före klockan idag. skönt att ta det lugnt och inte behöva stressa på morgonen. Jag käkade frukost med grabbarna sen skickade jag dom stora till skolan även J "ler".
Sen städade jag undan och dammsög lite så skönt och få bort änglatofflorna ;-).
Sen var det dax att gå med minstingen till dagis tog två flugor i en smäll och tog på mig träningskläderna och sprang 5km efter att jag lämnat D.
Hem och fortsatte med städning sen tog jag en skål tarzan fast jag tog vad vi hade hemma så det blev päron och ingen banan men strösslade på kokosflingor och krossade linfrön :-P
Duschade och åkte till gymmet hämtade träningsschemat som var klart weiii sååå glad och sen åkte jag ut till svärmor och B som var på besök.
Nu är grabbarna hemma och ute och cyklar le..r och jag ska till att pyssla lite här hemma innan J kommer.

Dax att få något gjort igen 

Tjingeling

;-D 

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh, visst var Tarzan gott! Mmm... Fast nästa gång ska jag göra mindre mängd, eller dela med M (som tyvärr inte var hemma den dagen jag gjorde Tarzan).

2011-03-23 @ 23:14:25
URL: http://nyfikenienstrut.blogspot.com/
Postat av: Carro

Jaa det är supergott men jag gjorde samma sak och tog för mycket haha japp det blir till att halvera :-)

2011-03-24 @ 07:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0