Sjuklingarna..

Japp jag e hemma och VAB:ar den största och minsta har feber hostar och har ont i halsen :-(
Dom har sovit hela morgonen tillsammans i min och J:s säng ler dom kröp ner där när jag och J gick upp.
Det märks att dom är sjuka för dom brukar inte sova så här mycket och länge.
Ska pyssla lite här hemma och pyssla om mina sjuklingar.
När E kommer hem ska jag ta med honom till intersport och köpa nya vårskor,i morse när vi skulle gå till skolan så sa han att det gjorde ont när han gick och jag frågade om det var något speciellt. Ja han hade sten/grus i skorna :-( han verkligen hällde ut en hel hög ur båda och sen såg jag att det var hål på båda skorna på hälen och där kröp alla stenar in....stackarn!
-Men mamma jag tycker om dom här skorna ju,sa han bara.Sötis!
Ja nu börjar pollen komma oxå så vi har redan börjat ge E clarityn i förebyggande syfte men han har fortfarande prickar i ljumskarna och runt händerna och på bröstet och det är någon annan allergi tror jag så jag ska beställa en tid på allergimott så dom får kolla upp vad det är och så vi får en salva som INTE svider .


Nej nu måste jag sätta fart.

Ha en helt underbar dag i solskenet!

Bye Bye 

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackars E... Jobbigt med en massa allergier...

2011-03-31 @ 06:34:10
URL: http://nyfikenienstrut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0