Fredag igen och den 13:e oxå :-S

Dagarna och veckorna går så fort ! Nu är det fredag igen och snart är jag ledig med familjen.
Jag har ingen aning vad helgen kommer att erbjuda men lite grillning med familj och vänner blir det nog allt .
B från Stockholm kommer på besök oxå det ska bli superkul ! Tror han tycker det är skönt med lite lantlig miljö och slippa storstads stressen. Jag hoppas det blir mycket träning på gymmet och en massa tips och råd !
Jag behöver få känna att jag inte har en gnutta ork kvar till ett till reps.

Jahapp fortsätta jobba sen iväg och handla med älsklingen och efter det bara mys mys mys för hela slanten !


Ha en helt underbar Fredag den 13:e :-P


Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0