Jag ser ljuset !

Åh vad skönt det har ordnat upp sig på csn fronten och rektorn från Hässlö ringde mig och hjälpte mig så allt vart rätt och riktigt.
På honom lät det lovande och dom skulle försöka få in fler tjejer just nu låg jag 3:a på listan och hade behörighet om det var 3:a på hela listan för både killar och tjejer det vet jag inte men nu kan jag inget annat än att hålla tummarna.
Och jag kan ju inte låta bli att känna lite glädje eftersom dom vill ha in fler tjejer på linjen och jag var 1 av 7 tjejer som hade sökt och det var bara 2 som hade behörighet. Jag vill jag vill jag vill...hoppas hoppas hoppas!!!

Annars leker livet och dagarna rullar på.
Båten ligger i vattnet och har inte sjunkit än i allafall haha
Ungarna har skolresor nu innan sommarlovet och avslutar det sista med alla ämnen.

Pappa får snart komma hem från lassarettet efter att ha ramlat och slagit i ryggen,så han har legat på ortopeden i över 1 vecka.Han kommer få gå med rulator men om jag känner honom rätt så kommer den stå i nå hörn i lägenheten för han ska minsann inte ha någon rulator....då är man ju gammal..ler.
Det känns bra att han snart är hemma igen för mamma är så ensam nu när han är borta och man verkligen märker det för hon är så pratsjuk när man ringer....men det är ju bara roligt ler.

Dom är så gulliga och jag önskar man tog sig mer tid med dom än man gör,mina älskade föräldrar som jag allt och lite till för mig,J och barnen. Love love love.

Men hallå jag måste bara fråga ....brukar det verkligen vara så här kallt så nära inpå avslutningarna????
Är det bara jag som tycker det inte alls känns som sommar och att det är jätte kallt :-S ??
Solen kom fram och värm mig !!!

Nej nu är det dax för fika ...kaffe med mjölk och keso med torkad frukt och nötter.

XOXO
/C
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0