Just ja....

Har jag sagt att vi har fått båtplats?! Han som har hand om det ringde samma dag som jag försökt att nå dom så det är klart och påskrivet ...Yeees!! :-)

I allafall en sak att slippa grubba på om nätterna.

Har haft problem med min andra blogg idag... när jag skulle göra ett inlägg så fick jag bara en felkod suck och jag fattar inte vad jag ska göra för att det ska bli som vanligt. Vet inte om man ska eller vart man ska felanmäla.
Väntar till i morgon och ser om det har löst sig av sig själv .

Hade varit bra om det funkade för nu har jag lite tid över och skulle behöva skriva av mig där!

Vet inte vad jag ska skriva idag...känner mig nere,har lite magkatarr av allt kaffe jag har druckit för jag inte sovit så bra.
En ond cirkel....

Men samtidigt känner jag mig varm innombords för alla goa glada vänner jag har runt omkring mig och min familj som jag älskar så in i bombens mycket.
Ni gör livet värt att leva Tack för att ni finns!

Jag vill glömma alla bekymmer och bara ha kul och skratta,det var länge sedan!
Samtidigt som jag bara vill gråta och få ur allt som finns därinne.
Och på samma gång vill jag hjälpa någon som behöver en hjälpande hand
och känna att man har gjort något bra.
Ta bort denna kännslan av tomhet....

Usch vilka konstiga tankar ,ja det är ett enda virrvarr !

Blir man någonsin av med bekymmer eller är det hur man ser på saker och ting ??
Gör man saker till bekymmer fast än det egentligen kanske inte är ett bekymmer??

Fy vad jag riktigt känner hur tråkig jag är med mina tankar....nej nu är det dax att ta tag i saker och ting...få något gjort.

Ha en bra dag !

Tjarå



Kommentarer
Postat av: Sara

Hade också problem med blogger imorse. Men nu verkar det funka som vanligt.

Tänker på dig vännen. Hoppas du får lite extra solsken på dig idag, det är du värd! Kram

2011-05-12 @ 18:42:01
URL: http://nyfikenienstrut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0